Kennisgebieden
[vc_row full_width=”stretch_row_content” el_class=”dark”][vc_column]
Marketing management
Het op gesystematiseerde wijze leiding geven aan marketingactiviteiten. Gesystematiseerd wil zeggen dat men uitgaat van: 1) wat zijn de mogelijkheden? 2) planning (welke doelstellingen, welke strategieën) en 3) voortgangsbewaking en controle (terugkoppeling).
(bron: www.managementkennisbank.nl)
Product management
Productmanagement is een wat ondergeschoven kindje in de marketing. De term omvat het bepalen van je productstrategie, het ontwikkelen en vermarkten van producten en diensten op een zodanige manier dat deze naadloos aansluiten bij de doelgroep.
(bron: marketingfacts.nl)
Project management
Projectmanagement is het beheersen van projecten. Het is de manier waarop projecten georganiseerd, voorbereid, gepland, uitgevoerd en afgerond worden. Projectmanagement omvat vaak verscheidene deelprojecten met bijbehorende teams en teamleiders.
(bron: nl.wikipedia.org)
[/vc_column][/vc_row]