- Werkgever : Reed Business bv – Amsterdam
- Functie : marketing coördinator
- Duur : jan 2002 – apr 2006
Elsevier is een opinieblad dat orde wil scheppen in de informatiechaos. En dat vooral met betrekking tot de interessevelden economie, politiek, financiën, wetenschap en cultuur. Daarbinnen wordt geselecteerd op relevantie voor de lezers. Elsevier levert een bijdrage aan opinievorming en discussie over actuele onderwerpen.
[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”6959″ img_size=”200×200″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][sub_title_left]Functie[/sub_title_left][vc_column_text]- Verantwoordelijk zijn voor oplagemarketing, acquisitie en retentie
- Schakel zijn tussen uitgever, productie en klantenservice
- Opstellen van marketing jaarplan en afstemmen met (interne) stakeholders
- Initiëren wervingsacties: o.a. direct mailing, telemarketing, incl. aansturen partijen
- Evalueren en bijsturen van budgetten op basis van resultaat marketingacties
Elsevier heeft in 2005 een radio en tv-campagne gevoerd. Ik heb als schakel tussen uitgever, redactie en studio er elke week voor gezorgd, dat de commercial op tijd en met de juiste boodschap gereed was. In deze periode heb ik ook voorstellen gedaan om een abonneeacties te houden. Na overleg met redactie, uitgever en grafisch vormgevers is Elsevier Exclusief ontstaan. Deze rubriek bestaat nog steeds en vormt een vast onderdeel in het weekblad, de thema’s en de nieuwssite. Door mijn ervaring met Excel heb ik menig rapport gestructureerd.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]