Stage

[vc_row full_width=”stretch_row_content_no_spaces”][vc_column][vc_single_image image=”7002″ img_size=”full” alignment=”right”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][heading1 xclass=”page-title”]Stage[/heading1][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]
  • Werkgever : Loyalty Management Netherlands – Hoofddorp
  • Functie : stage
  • Duur : aug 1996 – jan 1997

Het van oorsprong Engelse Air Miles is in 1994 in Nederland van start gegaan. Het slimme spaar- en loyaliteitsprogramma, geëxploiteerd door Loyalty Management Netherlands B.V., werd in spaardersland Nederland goed ontvangen. Het doel van Loyalty Management Netherlands B.V. is om met Air Miles klantentrouw bij de deelnemende bedrijven te bevorderen.

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”6952″ img_size=”200×200″ alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][sub_title_left]Bijzonderheden[/sub_title_left][vc_column_text]Gedurende mijn stage van 6 maanden heb ik naast meewerken ook drie eigen opdrachten uitgevoerd. De eerste was een onderzoek voor de Efteling, over het bezoek van Air Miles spaarders aan het park. Als tweede heb ik een caseboek voor sponsors samengesteld. Wat werkt er wel en niet tijdens acties. En tot slot de opdracht baby infoplus, waarin informatie verzameld is over de geboorte van baby’s van Air Miles spaarders.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]